Темата на седмицата е предизборния ТВ клип на РБ и по-конкретно факта, че клипа е по сюжет на друг политически продукт на известен режисьор.
Ужасяващото
за обществото ни обаче е, че използването на вече публикуван сюжет на
клипа е по-важна тема от самото съдържание и послание на клипа.
Зрелището от изобличаването в липса на оригиналност и дори плагиатство завладя много по-широка аудитория от обичайната плява, която следи "любопитните" заглавия.
Всъщност така ефекта от старта на предизборната кампания на РБ е много по-резултатен по отношение на аудиторията. Дали е случайно или преднамерено? Дали е плод на внимателно маркетингово планиране или е резултат от насочена атака на червени тролове? Няма значение. Важното е, че посланието стига до ушите и очите на голяма част от значимата за изборните резултати аудитория.
Жалкото за България е, че основния състав на населението е с ниво на интелигентност предполагаща остра необходимост от пояснение защо трябва да се гласува срещу монополизацията и профанизацията на обществото.
А жалкото за демократичните сили е, че трябва да прибягват болшевишки методи за да постигнат успеваемост в провеждане на политическите си принципи. Но това е България!
А Вие не забравяйте - гоним милион и един гласа! така че целта оправдава средствата.
Няма коментари :
Публикуване на коментар