Снимка: http://green.autoblog.com/
Днес закарах една служебна кола на технически преглед
(нямаше кой друг), която е фабрично на метан. Модела на Фолксваген CADDY ECO FUEL.
Разбира се техническия преглед се състоеше само от тестване
на спирачките (без ръчната) и измерване на изгорелите газове. Последните години
тези параметри са важна част от протокола за прегледа и няма как да бъдат
заобиколени, като например преглед на светлинно-сигналната уредба. Оказа се
обаче, че сервизите за технически прегледи са настроени да тестват бензинови, и
дизелови двигатели, евентуално на пропан бутан. Параметрите, които са заложени
като допустими норми на СО2, Азот, въглерод, и други газове са в граници от
някакъв минимум до определения максимум.
А както знаем при горенето на природен газ единственото,
което се отделя е СО2 и вода и останалите газове съвсем отсъстват или са с
показатели, колкото съдържа всмукания въздух в двигателя необходим за процеса
на горене.
Разбира се по настоящите правила не може да съществува положение,
при което показателите са по-ниски от минималните!?!?!
И се оказва, че минаването на преглед на такива автомобили
се оказва непреодолим проблем.
Да, ама не!
В България намираме решение на всеки проблем, за да
продължим да си пием ракията. Докараха една друга кола на бензин, пъхнаха и
датчика от зад и така свършихме работа.
Така, че ако мислите за природата – купете си ЕКО автомобил,
а ако не искате да Ви гледат като извънземно, въобще не се занимавайте да
опазвате околната среда.
Няма коментари :
Публикуване на коментар