06 юни 2009

Криза на разума

Във времена на криза хората са склонни да продават всичко.
А бизнеса от своя страна търси всякакви ниши за оцеляване.

Вижте следната обява разлепена по таблата за обяви и стълбове в София:



Допълнителни пояснения към кампанията.
"....Побързайте имате само 2 дена. Не пропускайте своя шанс! Ще получите безплатна пострижка и ще сложите нещо на масата вкъщи. За цената не питайте, ще останете доволни. Все пак косата е бреме - ние ще Ви отървем от нея. Заповядайте, но само на 18 и 19 Юни, след това ще сме заети с други кампании.
Побързайте!!!..."

...................................................

Коментар на вестник За всекиго по нещо
"...В периода между Евроизборите и парламентарните избори фризьорския салон на бул Стамболийски и Иван Иванов предлага услуга заместител на Скубането на коси от политическите страсти."

3 коментара :

  1. Аз лично не виждам нищо нелогично, все пак коса се купува за да се правят перуки. Ако не ти го предложат в салона де. Но определено не съм го виждал като обява някъде по стулбовете на града.

    А по-специално тази обява направо цепи мрака, не ми се вярва, че има такива глупости. Но какво ли да учудвам - все пак живеем в държавата на абсурдите по време на криза. )

    ОтговорИзтриване
  2. Такива обяви (с абсолютно същото оформление) съм виждал във Варна още преди 2 3 години и спорадично се появяват нови, така че не е прецедент ;)

    ОтговорИзтриване
  3. а бе аз къде съм живял пследните години...?
    Разбира се че това е нормален бизнес, някои хора са им излишни косите, а други имат нужда от по-дълги такива - защо някой да не свърже двата типа и да не спечели нещо?
    Просто спецификата на представяне на кампанията по изкупуване на коси наистина "кърти мрака"
    Сега се чувствам много по-обогатен след като се запознах с този шедьовър на рекламното изкуство.

    ОтговорИзтриване