07 януари 2009

Премеждия в БЪЛГАРСКИ ПОЩИ

Днес имах "щастието" да посетя Български пощи за да си издирвам една пратка, която по сгрешен адрес не бе доставена преди празниците.
Пратката беше важна за фирмата ми тъй като са мостри от продукт и един клиент ги чакаше.
Не бях ходил отдавна на митница и подобни институции, и ми беше "идилично" да си припомня какво е.
Всъщност адреса не бе объркам много - улицата и пощенския код са правилни, "само" не пишеше че е в Казичане, само София. въобще тези пощенски кодове за какво са необходими, като никой не ги чете.....
 
Опитах да свърша работа по телефона, след като исках копие на товарителницата от нашия партньор от чужбина, но ме прехвърлиха на 4 различни телефонни номера и най накрая ми казаха да отида на гише 22 на Столична митница, където се намира службата по загубени пратки на Български пощи.
След като минаха сутрешните задръствания, бързо стигнах до столична, и лесно намерих къде да паркирам. на въпросното гише 22 бързо ми намериха пратката (по документи) срещу такса от 0,55 лв (в случай, че нямах номер на товарителница таксата щеше да е 1,20лв) разбира се ми искаха пълномощно от фирмата, въпреки че пратката беше на мое име и не само това ами искаха копие, каквото разбира се нямах. Копирната машина се намираше на гише 31, където разбира се нямаше никой и след като хвърлих няколко "усмивки" на съседните гишета, една служителка дойде да ми снима пълномощното срещу такса от 0,50лв.
Обратно на гише 22 останаха доволни и ме пратиха на гише 23 (съседното), където друга служителка написа някакви неща на товарителницата и срещу такса от 4 лв ме прати на гише 29 да си взема пратката.
на гише 29 имаше малка опашка отвън, но вътре всъщност имаше повече хора. от 8 човека трима работеха на гишетата а 5-ма седяха със скръстени ръце и гледаха. Имаше и една митничарска - вярно добре изглеждаше и имаше хубава походка, но се чудеше какво да прави и само си разхождаше походката напред-назад.
 
На гише 29 бързо ме обслужиха, и срещу такса магазинаж от 1,20 лв си получих пратката.
 
След като обиколих 5 гишета и с пълен джоб с касови бележки се прибрах в офиса - горд че си получих пратката. Повече обаче няма да ходя там, докато не направят "обслужване на едно гише"............
 
 
 
 
 

Няма коментари :

Публикуване на коментар