25 май 2009

Коментарите за и-маркетинга по-долу

ooop's май сървъра се прецака. (след работно време)

Съжалявам за празния пост, но беше ЯКО!!!

Бях въвлечен в кампанията на Синята коалиция. Аз по принцип съм си увлечен там, но сега се оказа, че съм кандидат евродепутат. Да, дори всички медии за това говорят. Не сте ли чували? вижте новините....

Всъщност накои гении на маркетинговото изкуство, съчетано с умело боравене с интернет приложения, са направили сайт, където всеки може да си изфабрикува новина.
В конкретния случай новината беше, че "...никому неизвестният Стефан Василев (името е променлива), води успешна кампания за място в сините листи за ивро парламент - ама супер успешна!!!"
Не съм гуру в и-нета и вероятно има доста пропуски от техническа гледна точка, но маркетинговия подход е много удачен.

Разбира се не се знае чии интереси обслужва - само можем да си представим. Може също да си представим и какво друго да очакваме от "най-бързо развиващата се медия" - имам предвид интернет.
Всъщност, утре не трябва да се учевдаме ако видим добре фалшифицирани новини, представени дони на почти официален сайт на някоя водеща медия - например: www. mediapool.222.bg

Така че внимавайте какво четете!!!

1 коментар :